Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Blackberry: Αποζημιώσεις ζητούν οι πάροχοι

Αντιμέτωπη με αποζημιώσεις βρίσκεται η Research in Motion, η κατασκευάστρια εταιρεία των τηλεφώνων BlackBerry, μετά τη βλάβη που άφησε για 3 ημέρες 40 εκατ. πελάτες της χωρίς Internet.

Ήδη η ισπανική Telefonica δήλωσε ότι θα καταβάλει αποζημιώσεις, ενώ και η Vodafone δηλώνει πως εξετάζει το τι θα πράξει με το θέμα των αποζημιώσεων. Η ίδια η RIM δηλώνει ότι καταγράφεται "σημαντική αύξηση στα επίπεδα των υπηρεσιών" προς τους πελάτες. Πολλοί όμως, πιστεύουν πως ήδη έχει γίνει αρκετή ζημιά που θα πρέπει να αποζημιωθεί.

Επισημαίνεται ότι περίπου 40 εκατ. άνθρωποι, οι μισοί πελάτες της BlackBerry δηλαδή, έχουν μείνει από την Δευτέρα, χωρίς email και Internet λόγω...

βλάβης που αναμένεται να οδηγήσει ακόμη και σε σημαντικές ανακατατάξεις στην εταιρεία.

«Στην Ευρώπη, την Μέση Ανατολή, την Ινδία και την Αφρική βλέπουμε σημαντική αύξηση στα επίπεδα εξυπηρέτησης. Τα επίπεδα εξυπηρέτησης προοδεύουν καλά σε ΗΠΑ, Καναδά και Λατινική Αμερική αν και υπάρχουν ακόμη κάποιες καθυστερήσεις» αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας και συμπληρώνει: «Η ομάδα μας διεθνώς συνεχίζει να εργάζεται με τον ταχύτερο δυνατό ρυθμό»

Η βλάβη που εμφανίστηκε πριν από τρεις μέρες στα κινητά τηλέφωνα BlackBerry επεκτάθηκε την Τετάρτη και στη Βόρειο Αμερική, προκαλώντας αναστάτωση σε εκατομμύρια χρήστες των RIM smartphones.

Η βλάβη, η πιο σοβαρή τα τελευταία δύο χρόνια, έχει προκαλέσει τριγμούς στην διοίκηση της εταιρίας και είναι πιθανόν να οδηγήσει σε ανακατατάξεις και αλλαγές, ειδικά από τη στιγμή που η RIM δείχνει να μένει πίσω σε σχέση με την Apple και άλλους ανταγωνιστές. "Είναι ένα χτύπημα σε μια ήδη ανοιχτή πληγή. Έρχεται σε μια άσχημη στιγμή" δήλωσε ο Richard Windsor, αναλυτής της Normura.

Η ισπανική Telefonica στην ιστοσελίδα της δήλωσε πως θα αποζημιώσει τους συνδρομητές της για την βλάβη που υπέστησαν. Η ισπανική εταιρεία προστασίας καταναλωτών εκτιμά ότι η αποζημίωση μπορεί να αγγίξει τα 1,90 ευρώ σε κάθε πελάτη για κάθε ημέρα που δεν είχε όλες τις συμφωνηθέντες υπηρεσίες και οι αναλυτές εκτιμούν πως πιθανότατα η ισπανική εταιρεία θα ζητήσει από την RIM να καλύψει αυτό το κόστος.

"Εξετάζουμε τι θα πράξουμε ως προς το ζήτημα των αποζημιώσεων" δήλωσε ο εκπρόσωπος της Vodafone και συμπλήρωσε: "ακόμη δεν έχουν ληφθεί αποφάσεις".





πηγη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...