Σύμφωνα με έρευνα της ιστοσελίδας PeoplePerHour.com που αφορά τους ελεύθερους επαγγελματίες, τα δύο τρίτα των μικρών επιχειρήσεων κάνουν χρήση κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, για την προώθηση των ιστοσελίδων τους.Το Facebook θεωρείται ως η πιο αποτελεσματική πλατφόρμα (55%), ακολουθεί το LinkedIn (20%),το Twitter (19%) και τον τελευταίο καιρό αυξάνεται η δημοτικότητα και της υπηρεσίας Foursquare (9%).
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του PeoplePerHour.com, Xenios Thrasyvoulou, αναφέρει πως η χρήση κοινωνικών δικτύων από τις μικρές επιχειρήσεις
γίνεται όλο και πιο μαζική. Επίσης πρόσθεσε: “Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί έχουν αποδειχτεί τόσο δημοφιλή για τις μικρές επιχειρήσεις: είναι δωρεάν προς χρήση και έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα”.
Ωστόσο, το 74%, από τις 1.300 μικρομεσαίες επιχειρήσεις στις οποίες πραγματοποιήθηκε η έρευνα, δηλώνει ότι δεν έχει ακούσει ή δεν βλέπει την ανάγκη των επιχειρήσεων για cloud computing.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου