Τη δωρεάν online μετάδοση τηλεοπτικών προγραμμάτων προσπαθεί να περιορίσει ως τάση/ φαινόμενο μία ομάδα αμερικανικών τηλεοπτικών δικτύων, εμποδίζοντας την online πρόσβαση στο πρόγραμμά τους αυτό το μήνα.Με τις πρόσφατες ενέργειές τους, οι Fox, ABC, NBC, CBS, επιδεικνύουν την πεποίθησή τους ότι (μετά από μερικά χρόνια «πειραματισμού» με τη δωρεάν διάθεση προγράμματος μετα διαφημίσεων) υπάρχει δυνατότητα επίτευξης μεγαλύτερων κερδών εάν περιοριστεί το υλικό που διατίθεται μέσω του Διαδικτύου.
Αυτό σημαίνει ότι, πολύ πιθανόν, να ξεκινά μία νέα εποχή όσον αφορά την τηλεόραση μέσω Ίντερνετ, καθώς τα δίκτυα ενδεχομένως να μειώσουν πολύ τον αριθμό των εκπομπών που «ανεβαίνουν», ή να σημειώνονται μεγάλες καθυστερήσεις μέχρι να γίνουν διαθέσιμες.
Αυτό θα έκανε δυσκολότερο για πολλούς τηλεθεατές να αφήσουν κατά μέρος τις συνδρομές καλωδιακής τηλεόρασής τους και να παρακολουθούν online εκπομπές. Εάν οι πάροχοι καλωδιακής και δορυφορικής κρατήσουν τους συνδρομητές τους, τότε τα δίκτυα μετάδοσης μπορούν να ζητήσουν περισσότερα λεφτά για τη μετάδοση των προγραμμάτων.
Το προηγούμενο σαββατοκύριακο, η Fox της News Corp. προέβη σε μία πρωτοφανή για τα τηλεοπτικά χρονικά κίνηση, μπλοκάροντας την πρόσβαση σε προγράμματά του για 2,6 εκατομμύρια συνδρομητές (Cablevision Systems Corp.) Περίπου την ίδια περίοδο, το ABC, το NBC και το CBS διέκοψαν την δυνατότητα πρόσβασης σε πλήρη επεισόδια όταν αυτά «εντοπίζονται» μέσω του νέου Google TV Web Browser, που ξεκίνησε τη λειτουργία του νωρίτερα μέσα στο μήνα. Και στις δύο περιπτώσεις, επρόκειτο για δυνατά «μηνύματα», πως τα δίκτυα απαιτούν πλέον να πληρώνονται για τα προγράμματά τους, όπου και όπως και αν γίνεται η θέασή τους. Παράλληλα, η παρακολούθηση αυτών των προγραμμάτων γίνεται ευκολότερη, χάρη στη διάθεση νέων συσκευών.
«Βασικά, δουλεύουν σκληρά για να διασφαλίσουν πως η 'απαγκίστρωση' δεν είναι πλέον βιώσιμη επιλογή…οι καταναλωτές αναγκάζονται να συνειδητοποιήσουν πως τίποτα δεν είναι δωρεάν πλέον» είπε ο αναλυτής Ντέρεκ Μπέιν, χαρακτηρίζοντας ως «απαγκίστρωση» το φαινόμενο του τερματισμού συνδρομών καλωδιακής από τηλεθεατές, οι οποίοι παρακολουθούν τα ίδια προγράμματα online.
Στην όλη διαμάχη έχει εμπλακεί αναπόφευκτα και η Google- η οποία έχει υιοθετήσει μία στάση μάλλον συγκατάβασης, καθώς, σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η τελική απόφαση για το πώς θα διατίθεται το υλικό ανήκει στον κάτοχο/ δημιουργό του.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου