Πέμπτη, 30 Δεκεμβρίου 2010

Υποχώρηση των spams


H εταιρεία ερευνών αγοράς Commtouch διαπίστωσε κάτι το απίστευτο στο πλαίσιο αλλαγής του έτους: το spam υποχωρεί. Και το τεκμηριώνει αυτό με νούμερα.Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Commtouch υπάρχει μήνα με το μήνα μια υποχώρηση στην αποστολή spams. Το Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο του 2010 καταγράφηκε 18% περισσότερο spam από ότι το Νοέμβριο, με αυτή την τάση να συνεχίζεται και το Δεκέμβριο.

Η Commtouch, η οποία αναλύει τα δρώμενα στα Web, συμπεραίνει ότι το τελευταίο τρίμηνο υπήρχε λιγότερο spam από ποτέ. Και το Δεκέμβριο – ένα μήνα όπου παραδοσιακά λόγω εορτών το spam έχει την τιμητική του – τα διαφημιστικά ενοχλητικά emails ήταν κατά μέσο όρο καθημερινά κατά πολύ λιγότερα από ότι το Σεπτέμβριο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...