Δευτέρα, 28 Φεβρουαρίου 2011

H Adobe βελτιώνει την εμπειρία χρήστη με νέα λύση για τη ψηφιακή επιχείρηση


Η Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) παρουσιάζει τη νέα άμεσα διαθέσιμη λύση διαχείρισης εμπειρίας Web, μια σημαντική εξέλιξη στη δημιουργία πλατφόρμας Customer Experience Management (CEM), που ενισχύει την εμπειρία μέσω πολλαπλών καναλιών, αλλάζοντας τον τρόπο που οι επιχειρήσεις συνδέονται με τους πελάτες, συναλλάσσονται μαζί τους και τους εξυπηρετούν.


Ένα σημαντικό στοιχείo της πλατφόρμας, η νέα λύση διαχείρισης εμπειρίας Web επιτρέπει στις επιχειρήσεις να βελτιστοποιούν την παρουσία σε νέες κινητές συσκευές και social communities για να επεκτείνουν τη διείσδυσή τους, να ενισχύσουν τη δέσμευση των καταναλωτών στο brand και να αυξήσουν την επιρροή στους ψηφιακούς καταναλωτές. Συγκεκριμένα, ενσωματώνει ενίσχυση του CQ5 from Adobe, νέα modules για τη διαχείριση κινητών και marketing εκστρατειών και συνεργασία με την Adobe® Online Marketing Suite.

Πρωτοποριακή εμπειρία καταναλωτή με νέες λύσεις για κινητές συσκευές και το Social Web
Το CQ5 είναι η μοναδική ενοποιημένη σουίτα εργαλείων διαχείρισης περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης περιεχομένου Web (Web content management - WCM), κινητών συσκευών, κοινωνικών δικτύων, διαχείρισης εκστρατειών marketing (marketing campaign management - MCM) και εφαρμογών digital asset management (DAM). Το CQ5 προσθέτει τις δυνατότητες της Online Marketing Suite, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να προσφέρουν στοχευμένο περιεχόμενο ανάλογα με το κοινό και να μετατρέψουν μια ιστοσελίδα από γενική πλατφόρμα επικοινωνίας σε ένα στοχευμένο όχημα για ενίσχυση εσόδων.
Νέα CQ5 modules:
• CQ5 Mobile – επεκτείνει τις δυνατότητες του CQ5 WCM και επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσαρμόζουν εύκολα το περιεχόμενό τους για χρήση σε ποικιλία οθονών και συσκευών. Εκτός από την ανάπτυξη Web εφαρμογών, το CQ5 Mobile είναι η μοναδική λύση στην αγορά σήμερα που επιτρέπει στους marketers να διαμορφώνουν εύκολα το περιεχόμενο των εφαρμογών. Οι επιχειρήσεις μπορούν να συνδυάσουν αρμονικά τις ενέργειες marketing σε κινητές συσκευές και πολλαπλά κανάλια, να μειώσουν τα κόστη, να συνδεθούν με πελάτες “σε κίνηση” και να αυξήσουν τα έσοδά τους.

• CQ5 Marketing Campaign Management (MCM) – ενοποιημένο σύστημα αυτοματισμού marketing που επιτρέπει στους marketers να σχεδιάζουν αποτελεσματικά και να υλοποιούν εκστρατείες marketing σε πολλαπλά κανάλια, όπως Web, κινητές συσκευές, κινητές εφαρμογές, social communities, social media και άλλα. Εξασφαλίζοντας ακολουθία στο brand και αποτελεσματικότητα εκστρατείας, το CQ5 MCM βοηθά την αύξηση των πωλήσεων.
Ανανεωμένα CQ5 modules:
• CQ5 Social Collaboration – προσφέρει στους online marketers νέα εργαλεία για να χτίσουν πλούσιες, διαδραστικές online κοινότητες που θα αυξήσουν τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις στο site και την αφοσίωση των πελατών στο brand και θα βελτιώσουν τις εκστρατείες βάσει πληροφοριών για τον πελάτη. Με τη νέα δυνατότητα για Forums, οι χρήστες μπορούν να ανταλλάσουν πληροφορίες με υπαλλήλους, πωλητές, πελάτες, υπάρχοντες και δυνητικούς, και άλλα ενδιαφερόμενα κοινά.
• CQ Targeting – μια ενοποίηση CQ5 και Online Marketing Suite που ενδυναμώνει τις επιχειρήσεις στις real-time marketing επιλογές για αύξηση πελατών και αποδοτικότητας της επένδυσης στην εκστρατεία.
o Προ-εγκατεστημένη ενοποίηση με Adobe SiteCatalyst®, powered by Omniture® για δυνατότητες μέτρησης και ανάλυσης διάδρασης πελατών σε διάφορα κανάλια με στόχο τις ανανεώσεις real-time για αύξηση σχετικότητας περιεχομένου και αφοσίωσης πελατών.
o Προ-εγκατεστημένη ενοποίηση με Adobe Test&Target™, powered by Omniture για ανάλυση διάδρασης πελατών και παρατηρήσεις στη συμπεριφορά σε ποικίλα κανάλια με στόχο την αύξηση των πωλήσεων και εσόδων της επιχείρησης.

Η Adobe συνεχίζει να προωθεί τη συνεργασία προϊόντων και καινοτομιών για την εξασφάλιση της πιο ολοκληρωμένης λύσης διαχείρισης εμπειρίας Web στην αγορά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...