Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Στις ιστοσελίδες ευκαιριών στρέφονται καταναλωτές και εταιρίες

Η εταιρία ευκαιριών Groupon προσέθεσε πρόσφατα 150 επιπλέον εργαζόμενους στο δυναμικό της, τους οποίους εκπαιδεύει σε εκκλησία της Νέας Υόρκης, μην έχοντας επαρκή χώρο στην έδρα της. Τέτοιες ιστοσελίδες ευκαιριών έχουν καταστεί τόσο δημοφιλείς, που τα γραφεία τους αρχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα χώρου. Τα τελευταία τρία χρόνια, τα εταιρικό αυτό πρότυπο έχει μεταβάλει ριζικά τη διαφημιστική αγορά, προσφέροντας επίσης άμεση εικόνα της αποτελεσματικότητας μίας προσφοράς στους καταστηματάρχες. Η ενίσχυση των ιστοσελίδων αυτών θυμίζει…



ανησυχητικά τη φούσκα των εταιριών υψηλής τεχνολογίας πριν το κραχ του 2000. Ο αναλυτής Λου Κέρνερ εξηγεί, όμως, ότι η ανάπτυξη των εταιριών αυτών δεν αποτελεί παροδικό φαινόμενο, καθώς αντιπροσωπεύουν νέο είδος εμπορικής προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών.

Η Groupon, η μεγαλύτερη ιστοσελίδα ημερήσιων ευκαιριών, διαθέτει σήμερα 85 εκατομμύρια συνδρομητές (από 2 εκατομμύρια το 2009), ενώ η LivingSocial -δεύτερη στην κατάταξη- πέρασε από τους 280.000 χρήστες στα 28 εκατομμύρια.
Οι ιστοσελίδες αναμένεται να εξασφαλίσουν κερδοφορία της τάξης των 2,7 δισ. δολαρίων, ενώ η αγορά των «ημερήσιων ευκαιριών» υπολογίζεται να εξασφαλίσει κέρδη 4 δισ. δολαρίων το 2015.

Οι ιστοσελίδες αυτές ακμάζουν γιατί ωφελούν ταυτόχρονα τον έμπορο και τον καταναλωτή. Ορισμένες εταιρίες αντιδρούν, όμως, στο νέο αυτό πρότυπο. Οι διαφωνούντες υποστηρίζουν ότι η ξαφνική αύξηση της πελατείας προκαλεί σύγχυση στο προσωπικό, αλλά και ότι το μερίδιο των εσόδων που απαιτεί η Groupon είναι άδικο. Η Groupon, από τη μεριά της, αντιτείνει ότι οι συνεργαζόμενες εταιρίες έχουν τη δυνατότητα να περιορίσουν τον αριθμό κουπονιών που προσφέρουν στους πελάτες τους.






Πηγή


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...