Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011

Ολοκληρώθηκε η υποβολή αιτήσεων για το «digi-retail»


Ολοκληρώθηκε σήμερα Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011, στις 2 το μεσημέρι, η ηλεκτρονική υποβολή επενδυτικών σχεδίων στη δράση «digi-retail» και μέσω της ηλεκτρονικής διαδικασίας υποβλήθηκαν συνολικά 4.450 επενδυτικά σχέδια συνολικού προϋπολογισμού 195,88 εκατ. ευρώ, από επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Ο μέσος προϋπολογισμός των επενδυτικών σχεδίων ανήλθε σε 44.019 ευρώ...

Η συνολικώς ζητηθείσα δημόσια δαπάνη (επιχορήγηση) που αντιστοιχεί στα επενδυτικά σχέδια που υποβλήθηκαν, ανέρχεται σε 114,56 εκατ. ευρώ. Όλες οι επιχειρήσεις που υπέβαλαν επενδυτικά σχέδια, ενημερώθηκαν άμεσα για τη βαθμολογία τους, η οποία προκύπτει αυτόματα, με αντικειμενικά κριτήρια.

To υψηλό ενδιαφέρον για τη δράση αποτυπώθηκε και στο μεγάλο αριθμό ερωτημάτων και απαντήσεων που έλαβαν οι επιχειρήσεις μέσω του ηλεκτρονικού helpdesk της «Ψηφιακές Ενισχύσεις ΑΕ». Συνολικά απαντήθηκαν γραπτώς μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων, 5.100 ερωτήματα επιχειρήσεων ενώ απαντήθηκαν 18.000 κλήσεις υποστήριξης μέσω της τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης.

Οι επιχειρήσεις που υπέβαλαν με ηλεκτρονικό τρόπο τα επενδυτικά τους σχέδια, έχουν την υποχρέωση αποστολής των σχετικών δικαιολογητικών εντός 10 ημερών από την ημερομηνία υποβολής. Θα ακολουθήσει επαλήθευση και έλεγχος των στοιχείων και στη συνέχεια επιβεβαίωση της ορθότητας των επενδυτικών σχεδίων, βάσει όσων προβλέπονται στους Οδηγούς της δράσης. Μετά την επαλήθευση των στοιχείων θα ανακοινωθούν οι οριστικοί πίνακες κατάταξης των επιχειρήσεων ανά Περιφέρεια και θα ενταχθούν κατά σειρά βαθμολογίας, μέχρι εξαντλήσεως του προϋπολογισμού κάθε περιφέρειας.

H δράση σχεδιάστηκε από την Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και υλοποιείται από την εταιρία «Ψηφιακές Ενισχύσεις ΑΕ». Ενισχύει τις «ψηφιακές επενδύσεις» επιχειρήσεων λιανικής με σκοπό: α) τη βελτίωση της εσωτερικής διαχείρισης και τη μείωση του κόστους λειτουργίας, με αυτοματοποίηση των διαδικασιών διαχείρισης αποθήκης, πωλήσεων, αγορών κλπ. και β) την ενίσχυση της εξωστρέφειας και την πρόσβαση σε νέα καταναλωτικά κοινά, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας για την ηλεκτρονική τους προβολή και προώθηση.

Στο πλαίσιο της δράσης «digi-retail» διατίθενται πόροι του ΕΣΠΑ 2007-2013 ύψους 100 εκατ. ευρώ, προκειμένου να ενισχυθούν κατά 50% τεχνολογικές επενδύσεις ύψους 200 εκατ. ευρώ από επιχειρήσεις λιανικής. Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο του ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση» και συγχρηματοδοτείται σε ποσοστό 80% από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και κατά 20% από εθνικούς πόρους.


πηγή

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...