Η Kingston εντόπισε ένα τεχνικό πρόβλημα στη σειρά προϊόντων της, SSDNow V100, το οποίο αναφέρει πως μπορεί να διορθωθεί με ένα firmware update. Ακολουθεί η επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας - συμβουλεύονται όσοι έχουν ένα τέτοιο δίσκο να τον αναβαθμίσουν πριν συναντήσουν και οι ίδιοι προβλήματα.
Ανακαλύψαμε ένα τεχνικό πρόβλημα με τη σειρά SSDNow V100 το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε δυσλειτουργίες του δίσκου. Παρόλο που το συγκεκριμένο πρόβλημα έχει παρατηρηθεί σε ένα μικρό ποσοστό μονάδων, η Kingston συνιστά όλοι οι δίσκοι V100 να αναβαθμιστούν με το καινούριο firmware ώστε να αποφευχθεί πιθανή βλάβη.
Η αναβάθμιση firmware για την επιδιόρθωση του τεχνικού προβλήματος είναι διαθέσιμη μέσω της Τεχνικής Υποστήριξης της Kingston. Όπως με τις περισσότερες αναβαθμίσεις firmware, συνιστούμε να κάνετε back up τα δεδομένα σας πριν προχωρήσετε.
Η ικανοποίηση των πελατών και η παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας είναι τα βασικά στοιχεία της επιτυχίας της Kingston. Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ώστε να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας θα ενημερωθούν για την ύπαρξη του firmware ώστε να έχουν τη δυνατότητα να αναβαθμίσουν το δίσκο τους.
Μπορείτε να κατεβάσετε την αναβάθμιση του firmware από τη σελίδα: www.kingston.com/support/ssdnow/v100_firmware.asp
Οι καταναλωτές μπορύν επίσης να επικοινωνήσουν με την τεχνική υποστήριξη της Kingston στο +44 (0) 1932 738950
Οι κωδικοί προϊόντων που επηρεάζονται είναι οι:
SV100S2/64GZ, SV100S2D/64GZ, SV100S2N/64GZ
SV100S2/128GZ, SV100S2D/128GZ, SV100S2N/128GZ
SV100S2/256GZ, SV100S2N/256GZ, SV100S2N/256GZ
Να σημειωθεί πως κανένα άλλο προϊόν Kingston της σειράς SSDNow – με κωδικούς προϊόντων SNE, SNM, SS, SNV, SNVP και SVP – δεν επηρεάζεται από αυτό το πιθανό πρόβλημα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου